CIH tuning
Omdat ik toch niet geheel tevreden ben met de uitslag van de rollenbank heb ik besloten de kop van mijn 2.4 te laten bewerken door Biesheuvel Autosport. De kop is al reeds voorzien van grotere kleppen maar blijkbaar heeft dit weinig zin indien de poorten niet vergroot zijn. De kop is terug en je kan goed het verschil zien, de klepsteelverhoging in de poorten is geheel weg en de gehele poort is groter gemaakt.
![Opel Ascona-B Vergrootte inlaatpoorten](/images/phocagallery/2019/week13/img_20190329_181505.jpg)
Vergrootte inlaatpoorten
![Opel Ascona-B Vergrootte uitlaatpoorten](/images/phocagallery/2019/week13/img_20190329_181508.jpg)
Vergrootte uitlaatpoorten
![Opel Ascona-B Uitlaatspruitstuk bewerken](/images/phocagallery/2019/week13/img_20190330_132956.jpg)
Uitlaatspruitstuk bewerken
![Opel Ascona-B Standaard inlaatpoorten](/images/phocagallery/2019/week08/img_20190221_202000.jpg)
Standaard inlaatpoorten
![Opel Ascona-B Standaard inlaatpoorten](/images/phocagallery/2019/week08/img_20190221_202049.jpg)
Standaard inlaatpoorten
![Opel Ascona-B Grotere in- en uitlaatkleppen](/images/phocagallery/2019/week08/img_20190221_201905.jpg)
Grotere in- en uitlaatkleppen
Meer foto's kun je vinden in het fotoverslag
- Aangemaakt op .
- Hits: 5588